were are you now ?

first kita kenal awak selalu "call" sye 
kita bergurau bersama-sama 
bermain bersama 
TETAPI 
awak berubah bila awak keje bersame dgn abg ipar awk
awk tak ade mase untuk sye skrunk
awk sebok dgn keje awk selalu ulang alik ke melake 
sye tahu abg awak yg jage awk dari kecik
tpy berilah mase sedikit untuk ambil thu tnteng sye di sini ..
saya suke kacau awk kalau awk busy
maaf kalau sye buat awk macam itu 
tapi sya kat sini tungu awk smpai awk ta busy 
bile sya kol awk petang semalam awk kate busy 
sya kte knpe awk selalu busy 
awkmendiam kan diri
knpe sejak mu busy hari ku terasa sunyi sekali 
aku ingin engkau yg selalu ade mase untuk aku disini 
sampai bila aku harus menangung derita ini SAYANG
akan aku tunggu diri mu sampai akhir hayat ku 
I REALLY MISS YOU SAYANG



Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni