KAMPUNG !

 nk dengar cerita kat sini tak ? boring gile babi . tak de benda nk buat .. tapi aku nk cerita masaalah yang aku tanggung mase nak balik sini .. nak tahu tak ? oke aku cerita..
malam sebelum aku bertolak pagi nya . 
aku text member aku name diye aeda . 
aku kate aku nk balik kampung esok . 


*****


pagi nya aku bertolak bersama pakcik aku . 
semasa didal kereta . 
aku text aeda . pada mase tuh aku dha smpai perhentian melaka . 
aku mahu menuju ke johor . 
aeda kau tak percaye aku kat dalam kereta . 
pada mase tuh aku sudah berkali-kali ckp dgn aeda . aeda tetap tedik pecaye kepada aku . 
tibe perhentian seremban , aku dan pakcik aku berhenti utk sarapan . 
kami sarapn dkat kfc . pada maa itu khai ex coup aku mahu jumpa aku . 
aku sudah beritahu pada mereka yg aku sudah berada di perhentian seremban .. 
apa kan daya percakapan aku di endah kan . mereka kate aku dekat rumah . 
setelah beberapa jam aku di dlm kereta . akhir nya aku smpai di kampung ku . 


******


hari keesokan nya . aeda lepak bersama-sama coup aku . 
aku suruh diye menaya kan kat khai . 
masih kah diye perlu kan aku . 
khai kate diye perlu break up . 
so aku kene terima .
10 / 11 / 10 . kami break up . 
now aku single . if sape nk ambik borang , 
haha *kiding . 
because aku tunggu diye . ! 




 p/s :cerita yg tak menarik bukan . perlu kan komen dari anda . perlukah kami bersatu ? 

Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni