kem lembah genting

 

 selamat pagi kawan kawan :) 

alhamdullilah fie semakin sihat dari sakit tetapi bekas yang keluar masih belum sihat sepenuhnya :) fie redha kalau ini yang fie terima , fie pun bukan baik manepun :) sudah seminggu masuk hari ini fie demam tetapi dengan ubat dan bantuan dari NYA hanpir pulih demam fie , tetapi bukan ini yang fie nak cerita :) fie nak cerita tentang kisah kita di kem bersama-sama kawan :) 



kem lembah genting :) memang best gile lah kate kan :) fie jumpa ramai kawan - kawan yang baru , biasalah kalau pergi kem mesti jumpa kawan barulah :) nak tahu tak macam - macam aktiviti kita orang lakukan lagi - lagi pada masa hari pertama kita orang datang kita orang kene pasang kemah akhirnya setelah selesai memang kemah malam hari tersebut night walk :) wah kita orang terjumpa kulit pokok yang dah reput dan cendawan yang mane mereka ni bercahaya waktu malam :) lawa tau , rugi tak tengok :) 

 pada ke esokan pagi kita orang buat aktiviti senaman pagi bersama pakcik rimbo :) abang misai lah haha , lepas kita orang selesai senaman pagi kita orang kene masak dalam hutan :) nak tengok pic kita orang masak dekat sana ? 





yang comel dekat atas ni kawan fie :) cian dia . haha 



yang masakkan dekat atas ni macam biasa dari kumpulan terbaik kumplan no 2 :) kumpulan fie lah too ! haha , kene percaya tau tau



lepas tu petang kita orang semua buat abseling :) gambar budak budak yang comel :) 

muke budak budak yang come comel berlaka :) nasib gambar fie tak nampak :) 

nampak tak ? comel kan ? ni sepupu fie :) aww ! sayang dia lah ! 

 muke raksasa ! nasib muke fie tak nampak :) huh lega gila :) haha , comel bukan ?masa ni semua orang bersedia nak mandi sungai :) semua tak sabar :) 

pada masa kita orang semua tengah jungle tracking :) fie ade tapi muke fie tak nampak :)


semua kawan - kawan sudah lawa termasuk fie :) nampak tak fie ? tuu ! haha tunggu nak mandi sungai lagi ! mase ni lepas jungle tracking :)

sampai situ je lah cerita fie :) maaf lah cerita tidak semenarik mane pun . tapi fie hanya luahkan ape yang fie rase .



Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni