PRSP


sudah lama rasanya saya tak berblogger. rindu rasa dihati. saya nak cuba untuk aktive semula. memandang kan saya sudah sambung belajar di politeknik dungun,Terengganu. jadi saya ingin mencerita kan pengalama saya belajar di sini. harap-harap lah awak semua nak dengar cerita saya ni. cerita hari ni dengan unit PRSP

hari saya bersama-sama dengan PRSP PSMZA ^^ haha . kami havefun gila. sambutan semarak Merdeka di kampung tanjung pagar, Dungun. macam-macam aktiviti kami lakukan. tapi malang gambar tak banyak, jadi saya hanya ada gambar tertentu je .




gambar ni pulak saya dengan Pengerusi PRSP :) . saya comel kan. eh, ada lagii

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

CHAKKK . saya juga yang comell ^^



Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni