hanye kenangan bersama mu :(

kenapa hidup aku selalu jadi macam nie ?
ape salah aku ?
kenangan bersama mu itu la kenangan yg terindah buat ku ..
setiap detik nafas mu adalah nafas ku..
kenapa engkau suruh aku berhenti mencitai mu?
itu sama di ertikan engkau suruh aku berhenti bernafas ..
aku ingin engkau dalm pelukkan ku ..
bile aku bersama mu hari aku yg suram menjadi terang dan indah sekali ..
cinta ku terhadap mu terlalu besar ..
setiap langkah ku kenapa engkau selalu hadir ?
aka takut nak harungi dunia ini tanpa mu ..
aku sanggup hilang apa pun asal kan bukan diri mu ..
sesiapa pun engkau sekarang aku ta kan berhenti mencintai mu ..
engkau la nyawa ku ..
hanya tinggl kenangan engkau bersama ku yg ta kan ku lupe kan smpai hujung hayat ku ( F )

 walaupon dunia ku sekarang lebih gelap dan hitam tanpa pelangi yg 
indah akan aku terima dugaan yg diberi oleh Nya ..


Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni