CINTA AKU UNTUK MU

kesedihan mula mengelapkan ku 
hari ini engkau hadir mengukirkan senyuman pada bibir ku 
terima kasih kekasihku ,
tetapi apakah daya hadirnya diri engkau dalam hidup ku hanya sementara , kenapa ?
engkau telah memberi ku seribu kenangan bila bersama mu yg tak akanku lupe .
walaupun tidak pernah bersemuka tetapi ,
aku tetap menyayangi mu seadanya diri mu ..
engkau telah membuat diri ku jatuh hati pada mu 
tetapi hubungan kita tidak lama :(
mungkin bukan jodoh kita kita bersama engkau ?
aku tidak boleh melawan takdir yang ditentu kan untuk ku 
akan kutunggu engkau hingga tiba waktu aku pergi 
aku syg akan enggkau (A)
p/s : utk pernah owg yg ak centai ( A H )
i want hug you ( ^ - ^ )


Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni