dari jauh .........

ape korang rase kalau korang semua kene games dengan boy yang tak paham perasaan korang semua ? sedih bukan ? macam itu lah ape yang aku rase . aku harap sangat yang dia tahu itu semua . aku sayang kan dia . dia lah segala nya bagi aku .. tapi satu hari nanti dia akan tahu  .

tadi fie online facebook , fie tengok inbox fie ade sorang budak sent satu lagu . sedih tau , maybe korang dah pernah dengar tapi bagi fie , fie baru dengar lagu itu . sedih bile fie dengar , air mate ini tak henti-henti keluarkan air mate . nak tahu tak lagu ape ? dari jauh ... tajuk lagu dia . sedih lagi-lagi orang yang baru lepas kene games or ditinggalkan . memang sedih lah . fie rase lagu ini dah lame . fie pon baru dengar lagu ni . jom dengar 


Tiada malam lena tidurku
Hanya igauan mimpi yang pilu
Kerna setiap kali ku pejamkan mata
Ku hanya terlihat dirimu
Mengapa aku masih menanti
Harapan yang kian tidak pasti
Walau ku sedar hakikatnya
Kau takkan kembali di sisi
Chorus
Walau kau tidak perlukan ku
Aku tetap mendoakan kebahagian mu
Tapi hanya satu yang ku pinta
Izinkan ku menyintaimu dari jauh
Walau aku pernah menyatakan
Yang ku telah lepaskan segala
Hakikatnya hati kecilku masih menyinta
Aku simpan saja perasaanku
Menahan derita dalam rindu
Ulang Chorus
Walau ku sedar hakikatnya
Kau takkan kembali di sisi
Ulang Chorus
Izinkan ku menyintaimu
Izinkan ku menyintaimu dari jauh
Dari jauh





Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni