salah ke nk sewel :)


salam dan selamat sejahtera kawan-kawan :) story saya hari ini ?? ape agak nya ek ? jom dengar semua , hehex . awk rase ape saya nk cerita .member kelas saya iaitu hidayah razali and nora maya sari datang rumah saya . ape lagi kita orang borak-borak kat dalam bilik .

lepas itu ade sorang budak nama ni kelaparan . sebok je dah lah datang rumah orang tak bawak buah tangan tibe-tibe nak makan je tahu nya . hahah .*maaf kalau terase . lepas tuh fie pon bercadang untuk masak nasi goreng :) daya pon sebok-sebok jea nk teman hehe :) lepas fie dah pergi dapur tibe-tibe nora pon daya ajak sekali , adoyai . ape lah daya ni ! sempit dapur , hahax .

macam-macam bunyi keluar dari dapur . anak dara masak teruk betul , hahax . tahu tak ? nk bocor rahsia sikit . ade salah sorang dari kita orang ni . tak tahu mane satu sayur sawi , kangkung , dan dia tak mkn bawang . hehex , kelakar betul lah budak tuh . tapi dia comel tau . suke tngok muke dia , dia cute sangat .

lepas kita orang masak kita orang makan lah . dah betul lah , lepas masak mesti kene makan . hehex , kita orang pon ape lagi menghadap lah laptop , kita orang semua webcab nak tngok salah satu gambar yang gile-gile .

 gambar yang agak gile bagi aku :)


Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni