awak awak :)



saya nak cakap saya suke awak pun tak juga :) saya dah nk SPM . saya nk fokus pada SPM. awak awak baek sangat tapi mungkin awak ni berbeza kud :) saya dah putus dengan amer tapi awak sering buat saya ceria dengan kehadiran awak dalam hidup saya :) tapi tak pe lah buata masa ny saya tak nk pikir perasaan toe semua . saya nk pikir ape yang penting iaitu SPM :) saya sayang SPM . next yeay here i come :) amer . awak nak pergi awak boleh pergi . saya rela kan ia . tak pea amer . saya bnyak lagi benda saya nk buat . bukan nak pikir kan perasaan awak jea ! perasaan saya pun awak tak pernah nk fikirkan ! accually tak ade awk dalam hidup saya buat saya lebih tenang dan saya tak perlu pikir perasaan orang laen :) tak perlu nak jaga hati orang :) tengss amer sebab pergi dari hidup saya :) tidak ade cinta dalam hati saya kecuali cinta saya pada DIA YANG MAHA ESA DAN CINTA PADA KEDUA IBU DAN AYAH SAYA :)
Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni