back to december :)


 back to december :) yeay sekarang dah 011211 :) dah bulan 12 dah :) tingal bulan ni untuk kita melangkah ke tahun hadapan :)  korang dah ade azam belum ? kalau belum cepat cepat pikir ape azam korang next year :)  jom kembali ke december :) 


sempena bulan december ni aku ade story tentang sorang boy aku kenal . haha . aku suke dia tapi aku rase aku tak mungkin bersama dia . aku banyak sebab kenape aku tak terima dia  :) dia lain dari lelaki yang aku kenal tapi aku sukar nak tafsir kan sifat dan ciri-ciri dia . macam aku cakap dia lain sikit . sebab toe aku tak bole paham dia :) tapi tak pe bagi aku SPM penting :) next year i coming :)  nak tengok tak picture boy yang saya cakap .

|
|
|
 
aww picture dia :) comel kan ? saya suke picture ny :)


Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni