bile hati kekasih mula berkata-kate

bila aku cube memberitahu .aku amat mencintai mu .
dan aku tak nk kehilangan diri mu .
sebenarnya hati mu menangis walaupun aku tidak melihat kau menangis .
dan aku tahu engkau juga syg pada ku 


cinta itu indah kalau ade yang memahaminya .
setia pada yang sayang ,
sayang pada yang cinta ,
cinta pada yang kasih ,
kasih pada yang jujur , dan ..
jujur pada yang ikhlas ,
cinta perlu di cari ,
ia takkan datang sendiri .
cinta itu bute ,
dan ,
ta mengenal usia .
cinta itu ibarat sang bulan ,
yang menyinari malam .
sesungguhpun , adekala cinta itu menyakitkan ,
ta mengapa ..
kerana ia mengajar kita erti dewasa ,
dan ,
memberi kenangan indah dalam idup
setiap insan .

pada yang telah punyai
pasangan idup ,
setialah padanya ,
sayanglah padanya ,
jangan sakiti hatinya .
sesungguhnya , andai 1 ari dia pergi
dari idupmu ,
baru la kita sedar bahwa dirinya itu ,
amat beerti buat kita . ~


                         KETIKA BUNGA TA BERMEKAR LAGI ,
                         DAN DUNIA TAK MUNGKIN BERPUTAR LAGI ,
                          SAAT CINTA , MELUKAKAN HATI  INI,
                          KAU KAN TAO BETAPA AKU MENCINTAIMU ,
                          BETAPA AKU MENGINGINKAN KAMU .~
                       


sekarang aku megenali mu . perlu kita tahu bagai mane rupamu 
jika hati  mu sudah cukup aku kenali . 
percintaan kami baru bermula dan dari sini lah kami cube untuk membina 
masjid yang amat sempurna suatu hari nanti . 
harap engkau selalu mempertahankan cinta ini 


Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni