CINTA

kenape cinta tak semua indah ?
ape yang berlaku dalam kehidupan kita selalu ade hikmah bile tiba penghujung sesuatu cerita .?
tapi perlukah akurasa seperti ini ?
 kenape aku harus lalui hidup seperti ini ?aku ingin kebahagiaan bersam dia ?
 kenape selalu di sudahi dengan kesedihan ?
kenapa aku selalu kehilangan seseorang yang aku cintai ?
cinta tak semua sempurna . tetapi aku jumpe cinta yang lebih sempurna .
dan sekarang ia lebih sempura bila bersama kau .
 tidak selalu aku rase sebigi . tidak pernah aku rasa perasaan seperti ini . 
engkau sudah berjanji tidak meningal kan aku sendiri .
tunai kan janji mu jangan dimungkiri oleh alasan yang tidak munasabah pada ku .
 aku ingin selalu bersama mu wahai kekasih ku . 

Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni