CONTEST ME AND HIJAB – KHUMAERA ISMAIL


haha . ade contast lagi lah sayang .
nak join clik here


gambar yang dipertaruh kan 
|
|
|
|
|
|
|



or ny 


gambar dia lebih kurang je  cume side dia laen je . kenapa fie letak satu lagi pic . nak tahu . sebab yang second tuh orang kate fie nampak ala arab gitu . haha pas tuh ade yang cakap macam yuna lah ape lah . lagi pun gambar yang second tuh dia tak nmpak rebon kat atas kepala fie . fie suke pakai tudung macam nie setiap kali keluar .sebab dianampak sopan bagi fie menarik . tapi bagi orang yang tak tahu . dia akan nampak pelik . haha ..nak tahu gak . ade macam yuna ke ? rase nya macam nya tak kan  .  

hahaha . meh ramai-ramai kita masok contast ny

fie nak tag ;
HIDAYAH
ROSNADIA



Thank you for reading. Like and Comment if you may

4 budak comel:

!tomatokering! :) said...

ada yg suh ceq p baca khutbah tadi bila ceq pakai gitu g kelas tadi..sadis baetol ! haha XD

neway , cantik ! gudluk ! ;D

fie :p said...

haha .. ea ke . thankz for sport me :)

Lulu caldina said...

aloaloalo...cute nya dia

Khumaera Ismail said...

sila check list nama anda disini..gudluck dear. http://koleksikhumaera.blogspot.com/p/contest-me-and-hijab.html

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni