adek ( ^ - ^ )




ingat tak budak ny nama dy khai 
budak ny dulu adik aku . tapy skrunk kami dah ta de pape hubungan . 
aku rase kehilangan die . 
dia makin ingin megelakdari aku . dia cube untuk berlari supaya tidak berjumpa dgn aku . 
aku kehilangan seorang adik angat yang aku sayang dulu . 
tapi sekarang aku temui adik angkat yang bole mengembira kan aku 





budak pakai selendang itu lha adik baru ku .
die memahami aku . walaupun aku kehilangan khai adik angkat aku itu . 
tapi pengganti dia ialah adik rosnadia .
adik angkat aku .


p/s : sayang kau khai and nadia 

Thank you for reading. Like and Comment if you may

2 budak comel:

misz yaya said...

adeq syg akq sgttttt :D
muahhxxx3 <3

fie :p said...

thankz adik .
muaxx

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni