? KUCING ?

comel ta kucing ny ?
bukan itu yg aku nak  kepoh stu dunia !
aku ade bace satu buku tajuk buku itu SOLUSI . 
dalam aku selak-selak muke surat buku itu . 
aku ternampak artikal " BULU KUCING ITU HARAM "
so aku bace . 
rupa-rupanya bulu kucing tuh haram tahu tak . 
kati nye " bulu kucing yg tercabut dari badan nye itu dierti kan serperti bangkai .
haiwan yg tidak bole dimakn serperti kucing , monyet , dan tikus 
jika bulu nya tercabut dari tubuh nya sama ade mati atau pon tak 
ia haram ." tapi tak thu lha hukum nya klo kene manusia . 
sebb buku tuh mak aku dha bawak pergi keje  .
tngok lha ecok klo buku tuh mak aku bawak balk rumah aku cerita lgy . 

suke sangat klo u all comen i punya entry !


Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni