CONTEST MUSLIMAH ANGGUN 2

sambil blogwalking kat blog owg pagi-pagi nie terjumpe blog joyah pot pet dekat 
entry dia ade tulis pasal contest muslimah anggun 2 . terdetik di hati aku 
untuk masuk contest nie . haha ^^ . rase nye aku nie cm muslimah anggun ke ?



name pon contest mesti ade syarat nye kan . 
nak tngok syarat-syaranya ?
syarat-syarat nie aku copy dari blog akk izza



  1. Muslimah
  2. Follow akak izza
  3. Add blog ini dlm blog list korg * supaya korg alert tau*
  4. Letak Banner dlm entri shj, sidebar x perlu ye
  5. Tag at least 3 persons, makesure diorg tau ye
  6. Sekeping gambar Muslimah yg sopan ye. [PENTING]
  7. Free to wear any kinds of hijab
  8. And sertakan satu ayat yang menggambarkan diri anda[PENTING]
  9. Leave link anda di tempat komen okey :)
  10. Warganegara. :)


Contest bermula : 26th Dec - 30th Dec 2010
Prize      : Shawl + accesorries + suprise gift

TAMAT : 30th DEC on 10.00 am


Hadiah akan dipos on 30th Dec selepas pemenang diumumkan. and suprise gift akan dihantar kemudian. Yang pasti,suprise gift mmg adiah best
!! Senang kan? Cepat2!! Korang da xde masa..:D 

Ingat! Gambar anda and satu ayat yang menggambarkan diri anda. 2 je! :) 



 
ayat saya pulak :
kecantik kan dan keayuan tidak dapat di lihat dari luaran hanya dapat dilihat dari hati yg suci yang sentiase mengingati allah s.w.t 
 saya tag : 


Thank you for reading. Like and Comment if you may

0 budak comel:

 
Copyright © 2010-2011.segala yang tercatat adalah hak nurulsyafinazhusni